Hledání optimální formy a obsahu zprávy z vyšetření ve školním poradenství

č.5(2015)

Abstrakt

S cílem iniciovat odbornou diskusi o optimální formě a obsahu závěrečné zprávy z vyšetření ve školním poradenství byli osloveni tři přední poradenští odborníci. Ti vytvořili dva příspěvky, jejichž jádro tvoří zprávy z vyšetření žáka základní školy s problémy v chování a učení. První příspěvek je psán z pohledu školního psychologa v USA, druhý zachycuje model spolupráce školního poradenského pracoviště a školského poradenského zařízení v ČR.

In order to initiate an expert discussion about the optimal form and content of the final report of counseling examination, three experts from counseling were contacted. They composed two professional contributions which consists mainly of reports from counseling examination of elementary school student with behavioral and learning problems. The first paper is written from the perspective of the school psychologist from the USA, the second captures the collaboration of the school special pedagogist and psychologist from Educational and Psychological Counselling in the Czech Republic.

 


Klíčová slova:
zpráva z vyšetření; pedagogicko-psychologická diagnostika; pedagogicko-psychologická poradna; školní poradenské pracoviště
Reference
Štech, S., & Zapletalová, J. (2013). Úvod do školní psychologie. Praha: Portál.
Metriky

0

Crossref logo

0


269

Views

323

PDF views