Barevný test cesty pro děti: Recenze metody
č.14(2021)
Barevný test cesty pro děti; recenze
Simona Galbavá
Katedra psychologie, FSS MU, student
Anderson, P. J., & Reidy, N. (2012). Assessing executive functions in preschoolers. Neuropsychology Review, 22(4), 345-360. https://doi.org/10.1007/s11065-012-9220-3
Espy, K. A., & Cwik, M. F. (2004). The development of a Trial Making Test in young children: The TRAILS-P, The Clinical Neuropsychologist, 18(3), 411-422. https://doi.org/10.1080/138540409052416
Fernández, A. L., & Marcopulos, B. A. (2008). A comparison of normative data for the Trail Making Test from several countries: equivalence of norms and considerations for interpretation. Scandinavian Journal of Psychology, 49(3), 239-246. https://doi.org/10.1111/j.1467-9450.2008.00637.x
Motýl, J. (2015). Test cesty: Recenze metody. Testfórum, 4(6), 47-52. https://doi.org/10.5817/TF2015-6-85
Preiss, M., & Preiss, J. (2006). Test cesty. Psychodiagnostika.
Šnoblová, V., & Krejčová, L. (2017). Barevný test cesty pro děti. Propsyco.
Šnoblová, V. (2017). Diagnostika pozornosti u dětí v předškolním a mladším školním věku. [Nepublikovaná diplomová práce]. Univerzita Karlova.Tato práce je licencována pod Mezinárodní licencí Creative Commons Attribution-NoDerivatives 4.0.
Copyright © 2021 Pavla Sedláčková, Simona Galbavá